fbpx

Forældrene anbefaler LæseLæring

”Vores søn har på kort tid rykket sig fra at have svært ved at læse lix 5 til nu at læse alderssvarende bøger. Alexanders lyst til at lære nyt og læse samt stave er blevet meget større, og den tid, det tager at øve staveord, er reduceret til under det halve”.

”Vi er yderst tilfredse med Lenes undervisning, hendes store erfaring og passion for at undervise kommer til udtryk i alt, hvad hun foretager sig, og hun er rigtig dygtig til at finde den måde, hvor Alexander lærer bedst på samt til at motivere”.

”Jeg vil anbefale Lene til alle som har et barn med læse/ stavevanskeligheder. Et undervisningsforløb hos Lene er efter min mening den bedste hjælp man kan give sit barn”.

”Jeg valgte at mine to piger, Katrine på 11 år og Karoline på 9 år, skulle have et forløb hos Lene, Læselæring.

Katrine læste egentligt fint, men hendes læsehastighed var for langsom, og jeg ved som lærer, hvor meget det kan påvirke børnene i skoletiden og ikke mindst til eksamenslæsningen.”

 

”Katrine gik i et turboforløb ved Lene, som strakte sig over 6 gange. På de 6 gange rykkede hendes hastighed sig betydeligt, og Katrines selvtillid omkring læsningen steg, da Lene blev ved med at rose hende og skubbe hende lige så stille.”

 

”Karoline har større vanskeligheder med afkodningen af ord. Hun har gået ved Lene i næsten 2 forløb, og hun fortsætter. Hun gik fra at være en meget usikker læser, som hadede at læse frivilligt til, at hun nu selv griber en bog herhjemme. Hendes lixtal steg fra 11 til 15 i løbet af det første forløb.”

”Lene har i den grad formået at hjælpe Anton Philip med at knække læsekoden.

Anton Philip var særlig glad for alfabetsangene – de går lige i hjertet på en livlig dreng.

Anton Philip kan have svært ved at koncentrere sig i længere tid, men hos Lene var det slet ikke et problem. Hun formåede at gøre undervisningen sjov og spændende.”

 

”Når Anton Philips motivation var lidt langt væk, var Lene ikke bleg for, at de frække ord også kom i spil. Til stor morskab for Anton Philip – og han glemte helt, at han var i “skole”. Og sikke stolt man kan være, når man kan stave til …!”

 

”Når læsebøgernes sværhedsgrader er så tilpassede, bliver det sejr på sejr, når han læser. Hver stigning i sværhedsgrad giver optimal læring for vores søn. Hans selvtillid har fået et boost på læseområdet, og han har set, hvor meget han kan bruge læsning til.”